پرش به محتوا

حمل یخچال ساید در تهران

حمل یخچال ساید در تهران

ساده ترین راه جهت حمل یخچال ساید در تهران کمک گرفتن از کارگران قوی مهرادبار (09126474991) که در زمینه حمل انواع یخچال در هر اندازی و وزنی بصورت شبانه روزی مهارت دارند.

کارگر حمل یخچال ساید در تهران

اگر در هنگام اسباب کشی در حمل وسایل سنگین مانند یخچال ساید بای ساید با مشکل مواجهید  و نمی توانید به تنهایی آنرا جابجا کنید می توانید از سرویس مخصوص حمل وسایل سنگین مهرادبار استفاده کنید. این سرویس شامل کارگران مخصوص حمل یخچال ساید و حمل یخچال عادی و انواع دیگر یخچال در هر سایز و ارتفاعی می باشند.

کارگران ورزیده در کمترین زمان و بیشترین دقت می توانند در حمل یخچال ساید سنگین با حجم بالا به شما کمک کنند. کارگر حمل یخچال با قلق مخصوص و استفاده از ابزارهای ویژه انواع یخچال را با ایمنی بالا جابجا می کنند.

حمل یخچال ساید در تهران
کارگر حمل یخچال ساید

کارگران ما کاملا مسلط و دارای تجربه بالا در حمل و جابجایی یخچال می باشند و هیچ گونه نگرانی جهت آسیب دیدگی و خراشیدگی یخچال و فریزر شما وجود ندارد.

همچنین کارگران مسلط به نصب و راه اندازی اصولی اولیه یخچال برای مشتری می باشند که شما را از هزینه های اضافه برای نصاب یخچال بی نیاز می کند.

درخواست برای حمل یخچال ساید

اگر یخچالی را به تازگی خریداری کرده اید و قصد دارید تا آنرا به محل نصبش در آشپزخانه حمل کنید و یا می خواهید یخچال ساید بای ساید (یا هر نوع دیگر) را از محلی به محلی دیگر جابجا کنید سریع ترین راه تماس با ما و درخواست وانت بار و کارگر حمل یخچال می باشد.

پس از تماس در کمترین زمان کارگر مخصوص حمل یخچال به مکان برای سرویس دهی خود را می رسانند. جهت تماس فقط کافیست بر روی شماره ها کلیک کنید:

یکی از بهترین شرکت های ارایه دهنده خدمات کارگر جابجایی و حمل یخچال در تهران مهرادبار می باشد که دارای کارگران ماهر و با تجربه با توانایی بدنی بالا می باشند تا هر نوع یخچالی را در کمترین زمان حمل کنند.

همچنین اگر وانت برای حمل یخچال نیاز داشتید می توانید به کارشناسان ما اعلام کنید تا از سرویس حمل یخچال با وانت بار ما استفاده کنید که دارای هزینه پایین و مقرون بصرفه است.

کارگر برای جابجایی یخچال
کارگر برای حمل یخچال در تهران

قیمت کارگر حمل یخچال

برای تعیین قیمت کارگر مخصوص حمل یخچال در تهران فاکتور های مختلفی می توان درنظر گرفت که هرکدام می تواند در قیمت نهایی تاثیر گزار باشد مانند:

  • نوع یخچال (ساده، فریزر دار، ساید بای ساید، مینی یخچال)
  • تعداد طبقات مبدا و مقصد حمل
  • هزینه بسته بندی مخصوص یخچال (درصورت درخواست)

محدوده قیمت کارگر حمل یخچال در تهران ما بین 200 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغییر می باشد که با توجه به پارامتر های بالا بصورت دقیق محاسبه می شود.

جهت محاسبه و تعیین قیمت دقیق کارگر حمل یخچال با شماره های ما تماس بگیرد و تا کارشناسان ما به شما راهنمایی های کامل تر را ارایه کنند.

هزینه وانت بار جهت حمل یخچال تهران

به دلیل اندازه و حجم زیاد یخچال ساید و همچنین وزن زیاد برای جابجایی از یک مکان به مکان دیگر نیاز به وانت بار می باشد که براحتی بتواند با هزینه کم حمل یخچال را انجام دهد.

گرفتن وانت بار جهت بارگیری و حمل یخچال از مکانی به مکانی دیگر در تهران معمولا هزینه زیادی را به مشتری متحمل می کند زیرا در مواردی بعضی از باربری ها قیمت حمل یخچال با وانت بار و قیمت کامل حمل اثاثیه با وانت بار را یکی در نظر می گیرند که هزینه بالایی می باشد و مشتری پولی بیشتر از حمل فقط یخچال را می پردازد.

ما با در نظر گرفتن این موضوع در هنگام پیشنهاد قیمت فقط به وزن و ابعاد همان وسیله توجه می کنیم و از گرفتن هزینه اضافه از مشتری خودداری می کنیم.

حمل انواع یخچال

اگر یخچال جدید خریداری کرده اید و نیاز به حمل آن توسط کارگر و وانت دارید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید. حمل انواع یخچال با اندازه ها و برند های مختلف در سطح شهر تهران با قیمت مناسب :

  • حمل یخچال ساید بای ساید ال جی
  • حمل یخچال ساید بای ساید سامسونگ
  • حمل یخچال ساید بای ساید اسنوا
  • حمل یخچال ساید بای ساید دوو
  • و حمل انواع یخچال نو تازه خریداری شده برند های دیگر

حمل یخچال در داخل تهران و به شهرستان

در صورت نیاز به حمل یخچال در داخل مناطق تهران از سرویس ویژه درون شهری ما استفاده نمایید که شامل مناطق زیر می باشد:

  1. حمل و جابجایی یخچال با کارگر ماهر باربری در مناطق غرب تهران
  2. حمل و جابجایی یخچال با کارگر ماهر باربری در مناطق شمال تهران
  3. حمل و جابجایی انواع یخچال توسط کارگر ماهر باربری در مناطق مرکز و شرق تهران

همچنین در صورتی که قصد انتقال و جابجایی یخچال خود از تهران به شهرستان و یا از شهرستان به تهران را دارید با همکاران ما تماس بگیرید تا از سرویس ویژه کارگر و وانت بار مهرادبار استفاده نمایید.

بسته بندی اصولی یخچال

جهت جلوگیری از هر گونه صدمه و آسیب دیدگی به یخچال شما همکاران ما با توجه به تجربه بالای خود اقاداماتی را جهت حمل ایمن و راحت یخچال ساید انجام می دهند:

  1. پیش از جابجایی یخچال آنرا کاملا خالی کرده و محتویاتش را داخل باکس های مخصوص قرار می دهند
  2. در صورت امکان درب های یخچال را جهت کاهش وزن و آسیب کمتر باز می کنند
  3. با استفاده از فوم و پلاستیک حباب دار یخچال را بصورت حرفه ای بسته بندی می کنند
  4. در آخر با سلفون پیچی کامل یخچال حملش را راحتر و بهتر می نمایند
بسته بندی یخچال
بسته بندی اصولی یخچال

تمامی این اقدامات جهت پیشگیری از صدمات و ضرر و زیان احتمالی به یخچال می باشد که درنهایت باعث آسودگی خیال مشتری در هنگام جابجایی می شود.

اگر نیازمند کارگر یا وانت بار جهت حمل وسایل سنگین دارید می توانید جهت مشاوره رایگان و در خواست سرویس با شماره های زیر تماس بگیرید.

جهت مشاوره و استعلام قیمت یا درخواست سرویس کلیک کنید :

دیدگاهتان را بنویسید

سایر نوشته ها